Δευτέρα, 5 Νοεμβρίου 2007

Monster Magnet: (2007) 4-Way Diablo


Μόλις το διάβασα στο σκύλο και μόνο που δεν έμεινα στον τόπο από την έκπληξη και τη χαρά μου!

Στη λίστα των αγαπημένων αγαπημένων συγκροτημάτων μου (η διπλή αναφορά δε γράφηκε εκ παραδρομής), οι Monster Magnet πάγωσαν πριν από 1,5 χρόνο όταν ο mainman Dave Wyndorf έπεσε σε drug overdose. Μήνες τώρα περίμενα κάποιο νέο για την τύχη του και την επαναδραστηριοποίηση του συγκροτήματός του κι ευτυχώς they're back :)!

Ανυπομονώ να πιάσω στ'αυτιά μου τη νέα τους δουλειά. Κατέβασμα και κατόπιν παραγγελεία (διότι αν είναι να περιμένω μέχρι να μου'ρθει ταχυδρομικώς το δισκάκι, θα μου πέσει το παιδί).

Λίγα λόγια για τη δισκογραφία των Monster Magnet:
  • Superjudge (1993)

  • Dopes to Infinity (1995)

  • Powertrip (1998)

  • God Says No (2000)

όλα είναι διαμάντια.* Το προηγούμενο άλμπουμ Monolithic Baby (2004) χωρίς να είναι άσχημο, υπολείπεται μερικών σκαλοπατακίων από τα δύο προηγηθέντα, ενώ τις πρώτες κυκλοφορίες τους θα τις αποκαλούσα
πρώιμα cult underground δείγματα ενός τερατώδους συγκροτήματος.

Στην Ελλάδα εμφανίστηκαν μία φορά εάν δεν απατώμαι, το '99 ως support στους Metallica. Σ'εκείνη τη συναυλία που όταν βγήκαν στη σκηνή, οι θεατές δεν είχαν εισέλθει ακόμη στο γήπεδο της Ριζούπολης. Προσβλέπω σε μία UK mini-tour
(μη τυχόν και κλείσουν ημερομηνίες για το Μάη μοναχά).

Η ημερομηνία κυκλοφορίας του δίσκου είναι η... αυριανή :D!

* biased fan talking

Δεν υπάρχουν σχόλια: