Τρίτη, 27 Μαΐου 2008

Μου τη δίνει το macbook

γιατί όταν έρχεται η ώρα να χρησιμοποιήσω το αντιγραφικό: it sucks big time! Με άλλα λόγια είναι για τα μπάζα! Και δεν έκαψε σωστά το τεράστιο μέγεθος των 53,2MB και προτιμά να μου βγάλει την πίστη από το να φτύσει το CD που δεν είναι readable έξω. Εσύ το 'κανες non readable, τώρα μου ζητάς και τα ρέστα; Η eject hole πού είναι; Χαλάει το design και τη βουλώσανε; Μία ώρα μετά, πατώντας υπομονετικά 5.380,43 φορές το eject button, πήρα επιτέλους το φρεσκότατο γυαλιστερό σουβέρ μου. Άι στα τσακίδια, βλαμμένο. Έχε χάρη που δεν έχω μπαλκόνι να σε βάλω φωτιά και να σε πετάξω κάτω, έστω, από τον πρώτο.

Update:
Ψιτ, φιλενάδα, τα slot-in drives ΔΕΝ έχουνε eject holes, εξαπανέκαθεν είναι αυτό. Πάνω στα νεύρα, όντως μισο-δουλεύει το μυαλό.

1 σχόλιο:

Karios είπε...

,43 φορές; Πώς; Και πώς στον κόρακα το μέτρησες αυτό; Ώρες ώρες με εκπλήσσεις!!!