Παρασκευή, 24 Οκτωβρίου 2008

Τουτ

Απορροφημένη από το ευγενές task 'σμίκρυνση-της-στοίβας-γιατί-η-Πίζα-εμφανίστηκε-και-πάλι-στην-κουζίνα', ακούω κουδούνισμα.

pauseΕνώ αν ήμουν σκέτο male, θα με άφηναν στην ησυχία μου.
resume
'Hello!' εγώ, 'Εμπρός;' από την άλλη άκρη.
Δυο λεπτά αργότερα και δέκα ερωτήσεις του στιλ 'Πότε τα μαζεύεις κι επιστρέφεις;' μετά, ψυλλιάζομαι πως η κουβέντα πηγαίνει προς 'Για να δούμε τι μπορούμε να κάνουμε!'. Αλλά οι προεκλογικές μαλαγανιές αυτήν την περίοδο είναι hot στο γιου.ες.έι., όχι στο τζιαρ (still puzzled).
pauseΣιγά μη με άφηναν ήσυχο. Χαμπαριάζει η ελληνική παραδοσιακή οικογένεια από παιδί ή κορίτσι; Όλα για σφαγή προορίζονται, χωρίς εξαιρέσεις.
resume

'Ήρθε η ώρα σου...'... αχ και τον είδα το μπαλτά στον ύπνο μου!
'να κάνεις... όχι να κάνεις. ΠΡΕΠΕΙ να κάνεις οικογένεια'... ένα λεπτάκι να πιάσω τον τσελεμεντέ.
'(me-σο freaked out) Για να καταλάβω, μιλάμε για προξενείο'... hey, προξενειό, γράψ'το σωστά, βοηθάει στη χώνεψη.
'... λεφτάς. Eίναι από οικογένεια, έτοιμος για οικογένεια ...'... είμαι από φεγγάρι, έτοιμη για Άρη!
pause
Θυμάμαι τον C. που είπε στη μητέρα του ότι βρήκε νύφη και φρίκαρε η γυναίκα!
'Μα δεν έκλεισες καλά καλά τα πρώτα άντα και θέλεις γάμο;'.
Γιατί δε με γέννηθε Ιθπανή μάνα εμένανεθ;

resume


'Θτούμε, αλλά δε θα πάρουμε.'... μετά κόπων η χαμηλών τόνων απάντηση, παλεύοντας να μη μου πέσει (α) τ'ακούστικο από τις σαπουνάδες και (βου) το σαγόνι από την terrestiΕΛ επαφή που μόλις experience όβερ δε φόουν. Πάλι καλά που δεν ήταν όβερ σκάιπ. Θ'άκουγα κανένα 'Δεν ανοίγεις το στόμα σου, να μετρήσουμε πόσα δόντια έχεις;'.

Παραμένω για λίγα ακόμη δευτερόλεπτα στο mode-σκέψης που μπορεί να επικοινωνήσει με την κοσμοθεωρία της άλλης άκρης και κατεβάζω το ακουστικό. Noone's in the flat, τουτέστιν, πράσινο φως για τσιρίδα. Μια-δυο βαθιές αναπνοές και κατάδυση στο νεροχύτη
.

Στον επόμενο τόνο η ώρα θα είναι 42 και 84' και 168'' δευτερόλεπτα. Τουτ.

Δεν υπάρχουν σχόλια: