Δευτέρα, 12 Ιανουαρίου 2009

Abstract II



Πέτυχα στο Tesco (βρετανικός Μασούτης) πλαστικό κουβαδάκι που περιείχε μαλλί της γριάς (candy floss) με γεύση φράουλα, £1.07 τα 50gr!

Απέμειναν 8 επεισόδια για να τελειώσει η σειρά The Sopranos. Υποψιάζομαι ότι θα τονε μπαγλαρώσουν στο τέλος τον Τι.

Πήρα υλικά για να φτιάξω κάτι πολύ καλύτερο: brownie το οποίο σερβίρεται ζεστό με παγωτό.

Είδα το Munich χθες. Τελικά, όσο και να προσπαθώ, εκπτώσεις μού είναι δύσκολο να κάνω. Αφαιρείς ανθρώπινη ζωή (χωρίς τη συγκατάθεση του μελλοθάνατου); Είσαι εγκληματίας. Τελεία και παύλα. Ο συλλογισμός μου σκοντάφτει όταν, ενώ πάγια θέση μου είναι ότι δεν πρόκειται να πιάσω όπλο (στιλ MacGyver), εσύ μια χαρά θα μου την ανάψεις άμα σου τη βαρέσει. Τι στα τσακίδια κάνω σ'αυτή την περίπτωση; Διότι τα κυβικά δεν είναι 'με εξαπάτησε, έχασα τον ύπνο μου για ένα βράδυ κι 100€'. Η κατηγορία είναι 'μου τίναξε τη σάρκα στον αέρα'. Έπαψα να υπάρχω. Απ'όλα τα ζώα στον πλανήτη Γη, ο έλλογος κανιβαλισμός που έχει αναπτύξει ο άνθρωπος είναι από τα πιο σιχαμένα επιτεύγματά του.

Δεν υπάρχουν σχόλια: