Δευτέρα, 11 Μαΐου 2009

βάλω Πάλι ! ξέχασα να τίτλο

Ο C. ήρθε στο Εδιμβούργο από τη Μπαρσελόνα για μερικούς μήνες, στα πλαίσια ενός προγράμματος συνεργασίας μεταξύ ευρωπαϊκών πανεπιστημίων. Όταν τον ρώτησα να μου μιλήσει για την πόλη του, μου απάντησε χλιαρά 'Ωραία είναι.'. Συνεχίσαμε την κουβέντα συνειδητοποιώντας πόσο λίγο συνήθως γνωρίζουμε ή μπαίνουμε στον κόπο να εξερευνήσουμε τον τόπο στον οποίο κατοικούμε μόνιμα.

Επιβεβαιώνω κι εγώ με τη σειρά μου τον κανόνα, αφού δεν έχω γυρίσει το Εδιμβούργο με την ίδια φιλοδοξία που έχουν οι... τουρίστες (μιλώ για τους άλλους, που ενδιαφέρονται να επισκεφτούν όσο το δυνατόν περισσότερα αξιοθέατα-πάρκα-ενυδρεία-μουσεία-εκθέσεις-μνημεία-τελεφερίκ γίνεται, όχι για εκείνους που γίνονται λιώμα στα πιο χάι ή χικ στέκια του εκάστοτε προορισμού).


Τέλος πάντων, η φωτογραφία είναι μία άποψη της γέφυρας North Bridge που βρίσκεται στην ανατολική περιοχή του Εδιμβούργου, από το σημείο όπου πάτησα για πρώτη φορά το πόδι μου στην πόλη, ένα παγωμένο, κατάμαυρο κι ερημωμένο απόγευμα Νοέμβρη (είχε ψοφόκρυο, μελιτζανί σκοτάδι – διότι άμα γράψω 'μαύρο' θα είναι, εκτός από κοινότοπο, πλεονασμός – και κανέναν τριγύρω να ρωτήξω από πού πάνε για το ξενοδοχείο μου). Το γιοφύρι είναι περίπου δυόμιση αιώνων και μηδενικής λοιπής τουριστικής αξίας :p.

Δεν υπάρχουν σχόλια: