Κυριακή, 9 Αυγούστου 2009

Ο Πασχαλίτσος

Είπα αυτή τη φορά θα γευματίσω μακριά από την οθόνη του υπολογιστή. Στο δρόμο για το παράθυρο συναντώ μία κόκκινη βούλα στο, κατά κανόνα ολόλευκο, γλαστράκι που φιλοξενεί το μαϊντανό. Αχέμ… παρατώ το πιάτο όπως είναι και τρέχω να ετοιμάσω τη φωτογραφική μηχανή. Αλλάζω φακό, κουμπώνω το πρώτο φλας που βρίσκω μπροστά μου κι επιστρέφω στο γλαστράκι, το οποίο δυστυχώς έχει ξαναγίνει ολόλευκο. Ψάχνω τριγύρω και τσακώνω ένα πασχαλίτσο να σεργιανίζει καμαρωτός καμαρωτός. Στρώνομαι στη μοκέτα και περιμένω το μάγκα να ποζάρει.

Να ποζάρει; Καλά κρασιά… Είτε μου ‘τυχε ο πιο ασύχαστος πασχαλίτσος ever, είτε τον ενέπνευσε τόσο το περιβάλλον που ξεκίνησε προπόνηση στο τρέξιμο μετ’εμποδίων. Πέρασα την επόμενη μία ώρα κυνηγώντας τον πέρα δώθε στο τραπέζι, πάνω κάτω και τριγύρω απ’τα γλαστράκια. Τι αγέρας φυσούσε ανάμεσα στις μπουκιές, τι σεισμός έβρισκε το τραπέζι, ο πασχαλίτσος συνέχιζε ακάθεκτος. Σταματούσε όπου ήταν, τάχα μου να προστατευθεί ακίνητος, και μετά από λίγο το ‘ριχνε πάλι στο τρέξιμο. Τι κάδρο να προλάβω να στήσω σε δύο δευτερόλεπτα. Πρώτα να τον εντοπίσω στο σκόπευτρο και μετά μέχρι να εστιάσω… είχε ήδη γίνει καπνός.

Δοκίμασα να τον ξεγελάσω φυτρώνοντας φυλλαράκια στο διάβα του, αλλά ο κύριος απαξιούσε. Ασχολιόταν για λίγο και, κλασικά, την προηγούμενη ακριβώς στιγμή από αυτή που ήμουν έτοιμη να πατήσω το κουμπί αναχωρούσε για γλάστρες μακρινές. Το σκασμένο. Χωρίς να φοράω τα γυαλιά όλα αυτά, ήμουν με πονοκέφαλο όλο το απόγευμα. Από τις 4815162342 φωτογραφίες που τράβηξα, επέζησαν του ξεδιαλέγματος οι εξής 7:
  • πασχαλίτσος – Σε άσπρο φόντο
  • πασχαλίτσος – Qu'est-ce que c'est
  • πασχαλίτσος – On top of the pot
  • πασχαλίτσος – Tροχάδην
  • πασχαλίτσος – Έχω κι άλλες δουλειές
  • πασχαλίτσος – Τα φτερά ήθελα να 'ξερα τι τα ΄χω;
  • πασχαλίτσος – Ωχ πλάκωσαν οι μαϊντανοί!

3 σχόλια:

karios είπε...

Εγώ είμαι με τον πασχαλίτσο! Πασχαλίτσος FTW! Liberte toujour! Όχι στην γιγαντιαία κυριούλα με το διαβολομηχάνημα!

pixie είπε...

Ώστε είσαι με τον πασχαλίτσο ε;

Κατεβείτε. παρακαλώ. κύριε. από το λεωφορείο. Το εισιτήριό σας είναι άκυρο.

Όχι μην επιμένετε, δεν ισχύει. Δυστυχώς δε μπορείτε να συμμετάσχετε στην εκδρομή.

karios είπε...

Λεωφορείον "Το Σεντούκι(ν)". Φυσικά και είμαι με τον πασχαλίτσο. Μπες στη θέση του, έκοβε τις βόλτες του χωρίς να πειράζει κανέναν και εμφανίστηκε ένα ογκώδες πράγμα (μετά συγχωρήσεως, τη φωτογραφική εννοώ) από το πουθενά και άρχισε να τον κυνηγάει. Πανικό ο πασχαλίτσος! Όπου και να πήγαινε, από πίσω ο όγκος! Τι να κάνει το απροστάτευτο πλασματάκι που το κυνηγάνε οι παπαράτσι; Και βγήκε και στο ιντερνετ χωρίς να συνφωνήσει! Ουστ big brother! Ουστ Orwellικές καταστάσεις!
(να κάτσω λίγο ακόμα στοπ λεωφορείο; μ'αρέσει η διαδρομή!)